Toimitus-ja palautusehdot


Toimitusehdot 

Aargh! Digital Oy 3233937-5 (Digiaargh) (jäljempänä verkkokauppa) myy tuotteita yksityishenkilöille ja yrityksille Suomeen. Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. 

Verkkokaupan yhteystiedot 

Sähköposti: me@digiaargh.fi 

Puhelin: 050 547 8678 

Postiosoite: Wilhelm Schildtin katu 22 A 17, 40740 Jyväskylä 

Tilaaminen 

Tilattavat tuotteet valitaan verkkosivuilla lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnossa. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut. Mikäli tilaushetkellä annetaan sähköpostiosoite, tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet sekä hinta. 

Maksaminen 

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Visma Payments Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Visma Payments Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja. 

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. 

Lue lisää Visma Paysta: https://www.visma.fi/vismapay/ 

Maksutavat 

Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit.

MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi, mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa. 

Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/ 

Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot 

Visma Payments Oy (Y-tunnus 2486559-4) 

Sähköposti: helpdesk@vismapay.com 

Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 8–16) 

Postiosoite: Brahenkatu 4, 53100 Lappeenranta 

Toimitus 

Digitaaliset tuotteet ovat ladattavissa verkkokaupasta maksamisen jälkeen. Tuotteet ovat ladattavissa seitsemän (7) päivän ajan. Digitaalisen tuotteen toimitus on maksuton. 

[Muita kuin digitaalisten tuotteiden] Tilauksia postitetaan arkipäivisin. Toimitusaika riippuu tuotteen saatavuudesta. Mikäli toimitettavat tuotteet ovat tilaustuotteita, toimitusaika on yleensä 1–3 viikkoa. Toimituskulut määräytyvät valitun toimitustavan, mahdollisten lisäpalvelujen, tilauksen painon ja koon mukaan. Näet toimituskulut verkkokaupan kassatoiminnossa ennen tilauksen lopullista hyväksymistä. 

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut toimituksen aikana, tulee tästä ilmoittaa viipymättä, mutta kuitenkin 14 vuorokauden kuluessa verkkokaupalle. Toimituksessa vioittuneista paketeista tulee viipymättä ilmoittaa toimituksesta vastanneelle yhtiölle.  

Palautukset 

Verkkokaupan asiakkaalla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. Asiakkaalla on oikeus vaihtaa tai palauttaa osa tai kaikki tilauksen tuotteet. Palautettavat tai vaihdettavat tuotteet tulee olla alkuperäispakkauksessa ja myyntikuntoisia. Halutessasi palauttaa tai vaihtaa tuotteita, ota ensin yhteyttä verkkokauppaan ja kysy palautusohjeita. Liitäthän palautukseen mukaan nimesi, yhteystietosi sekä tilinumerosi mahdollista maksunpalautusta varten. 

Digitaalisilla tuotteilla ei ole palautusoikeutta. Ongelmatilanteissa ota yhteyttä asiakaspalveluun: me@digiaargh.fi

Tilauksen peruuttaminen, virhevastuu ja reklamaatiot 

Ennen tilauksen toimitusta tilauksen voi peruuttaa kirjallisella ilmoituksella sähköpostitse. 

Verkkokaupalla on lakisääteinen virhevastuu myydyistä tuotteista. Reklamaatiotapauksissa pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme me@digiaargh.fi. Kuluttajalla on oikeus viedä mahdolliset riitatilanteet kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi. 

Digitaalisilla tuotteilla ei ole peruuttamisoikeutta. Ostamalla ja maksamalla digitaalisen tuotteen suostut siihen, että se toimitetaan sinulle välittömästi, jolloin peruuttamisoikeutta ei ole. Ongelmatilanteissa ota yhteyttä asiakaspalveluun: me@digiaargh.fi